torsdag 15 augusti 2013

Ljuddämpare

Det vart de sista timmarna i garaget ikväll innan Ladies Cup i Lunda på lördag :) Per-Allan har fixat i ordning ljuddämparen åt mig så den är schysst både till den här helgen och nästa, då jag kör EM i Tjeckien. Tack så mycket!! Ikväll har jag bland annat fått på nya däck på hojen :) Det ser ut att kunna bli regn på lördag och av erfarenhet vet jag att banan i Lunda är inte att leka med om det är blött! Vi körde ett dam SM där för några år sedan när det regnade hela natten innan racet, det vart lite spännande... Jag tog mig i mål men var ensam om det i damklassen. Till i morgon är det bara lastning kvar :) Efter några timmar i butiken drar jag ut till Lunda. Stort tack även till Krister som hjälpte mig byta olja på bussen ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar