söndag 25 augusti 2013

EM Tjeckien dag 2

Kroppen var inte allt för pigg efter gårdagen, men när man väl kom igång kändes det bättre. Vi hade ju även denna dag en lång transport ut innan det var dax för enduroprovet. Trots en vurpa på första provet för dagen lyckades jag sätta bästa tid. Även de två crossproven knep jag. Varv två rullade på fint det också och jag tog hem alla proven. Det hotades om regn under dagen och innan crossproven på andra varvet kom de. Transporten efteråt höll det på bli många tokiga vurpor men jag höll mig på hjulen. Det vart otroligt halt på sina håll. Den tuffa transporten efter de var ingen lek bitvis. När jag kom till nästa tidskontroll hade jag bara en minut på mig. Det blev snabb tankning och direkt in. På enduroprovet hade dem inte fått så mycket regn så det var fint fortfarande. Jag fortsatte mitt flyt där och vann. crossproven på sista varvet var inte heller så hala. På sista provet för dagen blev jag slagen med tre sekunder annars vann jag de övriga :) Så seger idag med!! :) Marginalen blev lite större idag men jag vet inte exakt vad det blev, någonstans mellan 40-50 sekunder. Fantastiskt kul!! :) Nu blir hemresan busenkel ;)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar