lördag 27 april 2013

EM Italien dag 1

Det blev en tuff dag för mig idag! Redan efter första provet på transporten gjorde jag en klockren framlänges vurpa... Jag fastnade under hojen och fick hjälp av marshalls att få bort hojen. Det var i en stenig nedförsbacke som jag nöp i handbromsen lite för hårt så det slog runt direkt. Som himla tur var höll sig hojen hel!! Men det blev mycket nött på allt möjligt. Det enda jag behövde göra var att vrida upp handbromshandtaget och skjuta in gasen. Jag fick en rejäl smäll på höften, antagligen av styret, och på armbågen. Det var bara att bita ihop resten av dagen! :) På ena servicen kylde jag med kylspray och kylgel från www.kiropraktor.se för att hålla svullnaden nere resterande varv. Till slut blev det en 4:e plats. Idag har det varit väldigt gott om tid så i morgon har dem dragit av tid på sträckorna samt att vi startar en halvtimme tidigare. På bilden är Emmily Smalsjö och jag innan start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar