måndag 29 april 2013

EM Italien dag 2

Det var en öm Jessica som klev ur sängen på söndagsmorgonen, men det gjorde inte riktigt lika ont där jag fått smällarna. Svullnaden hade gått ner något efter att jag kylt med spray och gel flera gånger. När jag väl fick komma igång och bli lite mjukare i kroppen flöt det på helt okej. Det höll på sluta riktigt illa på andra varvet dock... Bara efter en liten bit efter ena servicen märkte jag att jag var blöt i knät. Jag tittade på vätskebehållaren men den läckte inte. Jag tänkte inte så mycket mer på de tills hojen började gå varmt! När jag kom till enduroprovet lät inte hojen alls bra och det enda jag tänkte var att det här kommer inte hålla till nästa service... Men sån himla tur så gjorde det de!! Det visade sig att en slangklämma hade lossnat och all kylarvätska sprutat ur. Det fixade grabbarna på servicen och jag kunde fortsätta tävlingen! Efter tre varv och sex körda prov slutade jag denna dag som trea :) Efter tävlingen satte vi oss i bussen på väg hem. Endast 270 mil! Men nu kommer vi precis till Sverige :) Tack alla inblandade som gjort denna resa möjlig! Tack även all hjälpsam servicepersonal!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar