lördag 20 april 2013

Film

 En härlig långpromenad på förmiddagen idag!


Här bjuder jag på en film från dagens däckkrängning =)
 
Idag har jag gjort det sista på hojen! Sommardäcken är på, hasplåt är dit satt och växellådsoljan är bytt. När jag ändå krängde däck kollade jag om däckkrängar-formen satt i, det gjorde den! Jag hade en tvivlare, som inte trodde att jag krängde däck så fort, så jag var tvungen att spela in så han fick det svart på vitt =) Så här kommer beviset om det är några fler som tvivlar... ;) Det tog denna dag cirka 1 minut och 40 sekunder.

Det är ju inte det enda jag har gjort idag. Jag började dagen med en långpromenad, jätte härligt väder! När vi gick längst vattnet hade jag en väldigt badsugen hund bredvid mig =) Sen har jag packat det allra mesta. Tvättat bussen, städat ur den invändigt och putsat rutorna invändigt. När jag kände mig klar med allt tog jag ut trampcykeln och testade att cykla med Tyson. Det var första försöket och det gick inte alls i början... Han ville gärna springa framför och bita i framhjulet! Men så småningom så gick det riktigt bra. Efter att ha grillat ikväll har jag nu bakat lite chokladmuffins. Dax att gå ner och smaka på de nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar