torsdag 25 april 2013

Testkörning

Ödlor finns det gott om!

17 stycken i damklassen, grymt kul!!


På förmiddagen idag var vi ute och gick prov igen. På eftermiddagen var vi ute och testkörde. Testbanan var endast öppen mellan 16.00 och 18.00 så det blev mycket folk på en gång på den korta tighta testslingan. Till en början kändes det väldigt ovant, men när jag fick ligga på och nöta lite så kändes det allt bättre. Inte så konstigt att det kändes ovant när det var i november jag körde med sommardäck senast. Hojen gick riktigt bra. Vi höjde gaffelbenen något för att komma runt lättare där det är bökigt och brant och det blev en stor skillnad. Det blev betydligt lättare att komma runt. När jag kände mig nöjd åkte jag tillbaka och krängde på nya däck.

I morgon är det anmälan och besiktning. Hojen ska putsas på lite och ett nytt luftfilter ska sättas i, annars är den klar. Sedan ska det packas lite serviclådor. Det närmar sig tävling nu :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar