måndag 29 oktober 2012

Lugn helg

Förbaskade hosta som inte ger med sig! Trots en lugn helg utan träning så vill den inte alls ge med sig =( Bara fyra dagar kvar nu innan det är start i GGN! Någon som har en dunderkur att dela med sig av? =) Kändes som att helgen var huuur lång som helst nu när jag inte körde hoj eller meckade. Hojen stod ju startredo för träning! Jag fick lov att hitta på lite annat =) I lördags sökte jag och Matilda med Tyson. Första gången gick inge vidare, tror jag var för ivrig och inte lät spårt ligga tillräckligt länge, men andra gick jättebra. Det här var ju bara andra gången så det ligger ju just nu på en väldigt enkel nivå med bara raka spår. På eftermiddagen blev det en shoppingrunda på Gränby köpcentrum där jag hittade lite träningskläder på Stadium. I söndags blev det först en härlig promenad i det ljuvliga höstvädret! På eftermiddagen kom vi på att vi faktsikt kunde spela lite tennis när vädret var så fint, så det gjorde vi utomhus =) Jag tog det dock väldigt lugnt och stod på samma ställe och viftade med racketet lite =)
 Matilda & jag söker med Tyson

 En ljuvlig bild från promenaden igår

 Det gick lite tokigt här...

Jag har en hund som inte riktigt förstår ännu att kattluckan INTE är till honom!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar