fredag 5 oktober 2012

Härnösand nästa

Nu är det dax igen! Allt är packat och klart för avfärd till sista deltävlingen i Ladies Cup. Jag ska bara sluta jobbet först... ;) Det har varit ett jäklarns regnande sen vi kom hem i från Tyskland och jag har fått rapporter om att det är blött där uppe! Enduroprovet fick dem dra om något parti när dem var ute och testkörde i veckan för dem körde fast. Så det är bara att ladda för vatten och lera! =) Jag kommer inte hinna se något av spåret innan starten 9,37 i morgon bitti så det får bli en överraskning! Ikväll sover vi hemma hos endurotjejen Julia Lundqvist och hennes pappa Kalle som bor endast ett par kilometer bort från depåområdet, därför hinner jag inte se någonting förrän i morgon bitti.

Detta är alltså sista deltävlingen. Vi har kört fem tidigare under året, där jag har lyckats vinna allihop. Det gäller att jag tar mig runt i helgen inom respittiden för att jag ska lyckas vinna serien. Håll nu tummarna att det går vägen =) I morgon kväll väntar bankett inne i Sundsvall med prisutdelning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar