torsdag 18 oktober 2012

Naglar & hår

På förmiddagen idag har det verkligen varit en "pyssla om mig själv"-dag! Inte var dag jag tar mig den tiden, det blir oftare "pyssla om hojen"-dagar... ;) Först blev det en tur till min kusin på Hår & Häpna inne i Uppsala. Så nu är håret kortare än någonsin! När jag klippte av mig det långa håret hade jag aldrig haft så kort hår och nu är det alltså ännu kortare. Nu kan jag inte dölja öronen längre... Bra så här på hösten för skulle jag inte trivas är det bara sätta på en mössa. Direkt därifrån åkte jag till en kompis som gör naglar. Man känner sig så fin med fina naglar! Tyckte det passade bra nu när det är lugnt med tävlingar och jag inte är lika mycket i garaget. Man måste ju få vara lite tjejig ibland också =)

 Mina nya fina naglar =)

 Min nya korta frisyr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar