lördag 3 maj 2014

Valborg

Hoppas ni alla har haft en trevlig Valborg! I Uppsala firar många sista april med dunder och brak :) Det börjar redan på förmiddagen med forsränning i Fyrisån. För min del jobbade jag hela dagen och var ut med några vänner på kvällen och käkade på restaurang. Idag har jag varit på Kraftkällan igen och kört mitt nya träningsprogram för knät. Har haft värk i stort sett hela tiden sen jag körde programmet för första gången i tisdags, så har det inte varit tidigare. Vet inte om det blev lite för tufft eller om det är någon viss övning som inte knät gillar. Idag fick jag för första gången testa att "springa" några steg på löpbandet i max uppförsbacke. Härlig känsla även om det var mest lufsa fram i fem minuter :) Ikväll var jag med några vänner på uppträdande i Enköping. Det var gruppen Återsken som stod för musik- och dansuppvisningen, en grupp med endast enköpingsbor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar