lördag 10 maj 2014

Jobbig dag..

Den här dagen hade jag gärna hoppat över av flera anledningar.. Idag går första SM-deltävlingen långt nere i Hallandia och för första gången sedan vi tjejer fick SM-status till säsongen 2008 missar jag en SM-deltävling. Känns jätte tråkigt att inte vara på plats och kunna köra tävlingen. Jag har en fin rad med diplom hemma i garaget som visar att jag har tagit varenda SM-guld sedan det blev SM-status. Tack vare min knäskada har jag nu ingen möjlighet att försöka försvara SM-guldet och försöka förlänga raden med guld. Lite tungt, men jag får glädjas åt att jag har lyckats hålla mig så frisk som jag har gjort och att jag än så länge är den enda tjejen i Sverige som har tagit hem SM. Dessförinnan kallades serien riksmästerskap och där knep jag hem två guld innan det blev SM-status. Tråkigt att inte få försöka köra om ett nionde guld i rad! Hur som helst önskar jag alla som är på plats där nere ett stort lycka till!! Jag får följa från hemmaplan istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar