söndag 4 maj 2014

Träningsvärk

En härlig motoreftermiddag blev det med dessa grabbar idag! En stor åker, en fyrhjuling, två hojar och strålande sol, kan det bli bättre? :) Det skulle vara om jag slapp träningsvärken sen igår. De nya knäövningarna tar bra på musklerna.. ;) Det gör nog bara susen för vilken tid det tar att få tillbaka musklerna i högerbenet igen! Det syns fortfarande väldigt stor skillnad mellan högerbenet och vänsterbenet. Testade knäskydden idag och bågarna är lika stora och går inte att rubba. Höger vad glipade fortfarande rejält medan vänster låg emot hela vägen runt. Idag har jag även hunnit med att göra något som jag aldrig har gjort tidigare. Jag har varit och kollat på en fotbollsmatch. Bäst att passa på att kolla vad alla andra sysslar med på sin fritid nu när jag har lite mer tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar