onsdag 21 maj 2014

Läkarbesök

Igår hade jag tid för ett återbesök hos läkaren. Han undrade givetvis hur det kändes och jag förklarade att jag hade ont på utsidan under knäskålen titt som tätt. Då fick jag förklarat för mig varför jag har det. Nu när knät är instabilt på grund av det trasiga korsbandet klämmer jag menisken emellanåt i vissa rörelser och då smärtar det till. Jag är fortfarande svullen i knät förklarade han och som det såg ut nu är det för tidigt för en operation, i alla fall om jag vill ha det bästa resultatet i slutändan. Nu är det bara att vänta på en operationstid. Så länge var det bara att nöta på med rehabiliterings övningarna. Efter besöket på Ackis åkte jag vidare till Olmed och provade ut ett nytt knäskydd till högerbenet. Jag hade ett riktigt bra knäskydd på mig när jag skadade mig men det gav med sig i olyckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar