tisdag 18 februari 2014

Besiktning

I söndags var jag iväg igen och körde hoj och som vanligt regnade det... Vartenda träningspass sen jul har det duggat/ regnat tror jag, riktigt tråkigt, blir ju så kallt efter en stund. Som tur är har det varit uppehåll/ fint på tävlingarna som vi har hunnit köra. I söndags tog det emot att ta sig ut i regnet, igen... Men nu jäklar har det varit två fina SOOOOOL-dagar!! Helt underbart :) Bara ladda batterierna när solen väl är framme. Jag har dock inte hunnit köra någon hoj i solsken ännu, har haft fullt upp att fixa i garaget. Ena hojen registrerings besiktade jag idag på Bilprovningeni Uppsala, så då har jag grejat med den. Det gick galant! Ikväll har pappa hjälpt mig med lite av varje och jag har fått pysslat om bussen lite. Det tar tid allting :) Var på fysträningen i Jälla igår. Det kändes som att det var jobbigare än vanligt och det var det nog för shit vilken träningsvärk jag har idag... Passade bra eftersom jag skulle skruva upp gipsskivor på jobbet ;) Det tog till och med tid att komma igång på morgonpromenaden, lårmusklerna ville liksom inte hjälpa till att arbeta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar