söndag 6 oktober 2013

Lag VM silver!!! :)

Det blev en mycket lyckad avslutning igår på Six-days! Till att börja med dök Jeppe upp som en paraplykille åt mig innan start, utspökad (för de va visst någon som fyller år idag...) Jag lovar att bilder kommer senare :) Sen fick jag till starten i crossheatet och tog en fin fjärdeplats. Armarna var inte att leka med, helt stum var jag. Efter crossheatet gick vi i mål på tävlingen! Mitt nionde Six-days och min sjunde målgång :) När alla heat var körda varv det prisutdelning vid banan inför en stor publik. På vägen tillbaka till Paddock fick jag soppatorsk... Men Emelie och jag samåkte så hon stack och hämtade en petflaska med lite soppa :) Många som stannade och undrade om dem kunde hjälpa till. Heike en tysk damförare stannade med bilen och höll mig sällskap tills Emelie var tillbaka :) Väl tillbaka i Paddock var det bara att packa ihop allt och lasta. Klockan nio på kvällen sedan var det den riktiga prisutdelningen när vi fick våra medaljer. Först fick jag gå upp och hämta mitt pris för min individuella andraplats :) Fantastiskt kul med ett lag VM silver och en individuell andraplats!!! Givetvis firades de på kvällen och det kunde inte ha blivit en bättre födelsedag :) Nu sitter jag i London och väntar på mitt plan som lyfter runt åtta ikväll.

1 kommentar:

  1. Stort grattis till andraplatsen och andraplatsen i laget!
    Så jättebra kört!

    SvaraRadera