onsdag 2 oktober 2013

Six-days dag 3

Det blev en tuffare dag idag. Vi körde banan baklänges men dem hade tagit bort ett par tuffa uppförsbackar. Istället fick vi köra i en liknande bäck på ett ställe på transporten med massa hala stenar. Det partiet tog verkligen på krafterna! Ett nytt prov körde vi idag, liksom alla andra prov var det slagit och dammigt :) Jag har haft en riktigt bra dag idag och lyckades knipa åt mig en seger för dagen! :) Riktigt kul! Jag klättrade även upp till andraplatsen individuellt :) Upp till ledande Jessica Gardiner har jag 36 sekunder efter tre dagar. Lagresultatet vet jag inte ännu så de får jag återkomma med. Sanna fick tyvärr bryta idag då hon inte mår bra :( I morgon är det en helt ny bana och fyra nya prov! Jag bytte både fram- och bakdäck på servicen så i morgon ska både jag och hojen vara laddade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar