torsdag 2 maj 2013

Vilse

Kroppen är fortfarande blå och öm så det har inte blivit någon mer hojåkning sen jag kom hem. På bilden ser ni min höft ner mot låret, så skönt så :) Igår roade jag mig med lite annat. Tyson fick mycket motion då vi var ut och cyklade, joggade en liten tur och var ute på låååång promenad. Att det skulle bli en lång promenad var inte riktigt planerat... Jag skulle ut och reka lite i en skogsdunge, men den var lite större än vad jag trodde :) Till en början hade jag full koll, men så skulle vi ta oss tillbaka genom snårig skog och där började jag tappa kollen. Efter en del snurrande kom vi i alla fall ut på en traktorväg! Lättare än vad jag trodde att tappa bort sig!! Tyson och jag var bra söta när vi kom ut på vägen igen, jag skitig upp till knäna och han var skitig hela han :) Denna dag testade jag även att gjuta två stora krukor. De står fortfarande och härdar så jag har inte fått se resultatet än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar