fredag 17 maj 2013

VIANOR

Sen jag fick på sommarhjulen på bussen har det känts konstigt i fram när jag har kört sakta. Jag bad VIANOR i Uppsala om hjälp. Ett framdäck var dåligt så det bytte dom på en gång! Nu känns det som vanligt igen :) Tack snälla VIANOR Uppsala med Uffe i spets för den goda servicen!! Efteråt blev det en tripp till Sportzone. Jag har lagat tre punkteringar på min moutainbike, men när det åter var punktering ledsnade jag totalt. Sista gången jag lagade kollade jag däcket också men hittade inget fel. Så jag gav helt enkelt upp och lät Sportzone göra jobbet! Det satt nåt vasst pyttelitet i däcket så inte så konstigt att jag fick punka hela tiden!!! Tack även till Tony för den snabba hjälpen! Nu kan jag både åka buss och cykla säkert :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar