lördag 11 maj 2013

SM i Ulricehamn

Det har varit en bra tävling på alla sätt och vis idag :) Fina spår, bra väder och så körde jag hem segern! Så inte så mycket att klaga över :) När jag gick i mål blev de en segerintervju där dom frågade om det hade strulat något under dagen och det enda jag kunde komma på var en rot jag halka på och fick kast, så det har rullat på riktigt fint :) Fast det kastat kunde ha slutat tokigt för det var rysligt nära att det tog stopp i en björk. Efteråt kom jag på två incidenter till på extremprovet. Ena gången gick jag för hårt in i några däck som stod på höjden. Däcken var mjuka så det tog liksom stopp och jag fick knuffa över hojen. Andra gången gick jag också för hårt in i några traktordäck som låg ner. Då tog det också så gott som stopp och jag slog i höften i styret. Det var det enda på hela dagen. Idag kunde jag köra hem samtliga tolv prov :) Tvåa blev Sanna och trea Emmily. Alla tre tjejer i topp på GasGas! På bilden sitter Axel på min hoj innan start. Han har följt mig hela dagen och hejat på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar