måndag 25 mars 2013

Alpinestars

Vilket härligt väder det har varit i helgen! Helt underbart!! Det var tur att jag tvättade både bussen och hojen så fint i lördags eftermiddag... Igår eftermiddag var allt lika skitigt igen! Det är otroligt tacksamt =)

Igår eftermiddag körde jag med Emil. Per-Allan och min hund Tyson var också med ute i spåret =) Första passet tränade vi balans och andra passet tränade vi känslan i kopplingen. Efter träningen valde jag att inte tvätta, nu får den stå skitig tills nästa pass =)

I helgen invigde jag mina nya stövlar, Alpinestars Tech 10!

Sitter i solen och njuter mellan passen, Smiebackens Svets mössan är på!

Så här skulle man ha det oftare!! Ullis tvättar och Anders schamponerar min buss =) ...fast sen blev det ombytta roller när jag tvättade Anders buss =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar