lördag 9 mars 2013

Alperna!! =)


Just nu befinner jag mig i en mysig alpvilla i Samoens Frankrike. Jag är helt slut i benen efter två dagar i skidbacken. Första dagen igår var inte vädret på topp direkt, regnet öste ner hela dagen, men vad gjorde det vi var i backen ändå! I alla fall tills alla var dyngsura då vi begav oss ner till byn istället och käkade och shoppade lite. Idag har det varit en fantastisk dag!! Solen ville inte riktigt tränga fram men det var lagom kallt och så gott som vindstilla =) Det är helt underbar skidåkning här! Även för en ovan som mig =)

 Ullis, Anders och jag i sittliften i regnet

 Det regnade inte lite i byn heller...

 Mina kära vänner tog med sig lite matsäck åt mig så jag slapp få blodsockerfall, snacka om att jag fick mig ett gott skratt =)

Resgänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar