måndag 4 mars 2013

Östra Open i Sala

I lördags körde vi 6:e deltävlingen i Östra Open i Sala. Till en början tyckte jag att det gick riktigt pottigt för min del. Ganska så i början gjorde jag en marksyning och fastnade med benet under hojen, efter det sen gick det bättre! Blev väl lite arg på mig själv och skärpte till mig =) Vi körde tre varv denna gång och ganska så i början på andra varvet började jag se ryggen på dem två som startade framför mig. Då var det bara att jaga! =) I slutet på andra varvet var jag uppe i rygg på dem och blev omsläppt. Sista varvet hade jag fin fight med en av dem nästan hela vägen in i mål. Denna gång blev det en 6:e plats totalt bland alla killar och damklassen vann jag med 3 minuter och 14 sekunder.

Innan start. Foto: Hampus Wendin

Tappade handpåsen på ena sidan efter en vurpa i början, så den hängde och slängde hela tävlingen. Jag frös så mycket innan start så jag bad Claes hämta påsarna i bussen. Jag kastade på påsarna precis innan start vilket jag ångrade kraftigt efter min vurpa! Foto: Hampus Wendin

Foto: Hampus Wendin

Foto: Hampus Wendin

Foto: Hampus Wendin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar