fredag 27 januari 2012

Nyservad dämpare

Idag var det dax för lite service på min bakstötdämpare. Igår kväll blev det till att skruva bort den från hojen och idag hjälpte Peter Viberg mig att byta olja och gas i den. Nu är den som ny! Peter kan han =)  Nu ska den bara på hojen igen så är det bara att ut och gasa igen. Tack snälla Peter och Kalle för hjälpen idag!

Nu ska bara fjädern på igen =)

I morgon ska jag faktiskt göra något som jag aldrig gjort förut, jag ska ut i skogen och kolla på Rally SM =) Jag vet typ ingen som ska köra... Jo förresten hade en kund in här som skulle köra och sen vet jag ju Dick Wicksell, får heja på dem =) Hur som helst, även om jag inte vet vilka som kör och hur det går till, så kan det nog bli ganska så trevligt ändå! Jag blir väl insatt under tidens gång =) Men först ikväll nu ska vi hem till Emelie Karlsson på lite middag =) Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar