fredag 6 januari 2012

Sexa på EP-toppen

Varje år utser Enköpingsposten topp tio i bästa idrottsprestation. I år hamnade jag på en fin sjätteplats och fick i och med det nästintill en helsida på förstasidan i sporten. Det efter mitt fjärde raka SM-guld, min individuella 2:a plats i Six-days i Finland samt min 5:e plats i VM-serien. Dock lite gamla bilder i artikeln, men jättekul att få vara med där =) Nedan en bild på första sidan.



 Diplomen samlade i garaget för mina guld,
har dock slarvat bort mitt första från 2006...

Nyligen fick jag hem mitt diplom för SM-guldet 2011 =)

I morgon blir det tyvärr inget race då veckans regn har ställt till det i Rörken-skogarna. Klubben satsar på nytt tills på söndag istället och hoppas på att det fryser lite mer tills dess. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar