torsdag 3 november 2011

På bättringsvägen =)

Tur är väl de, så inget nytt har hänt! =) Jag försökte få på mig en vanlig gympasko i morse, men det gjorde alldeles för ont... Så jag lär hitta ett par skor jag kan låna i lite större storlek till i helgen, kan ju gärna inte gå runt i foppa-tofflorna där... ;) Shit vad jag skulle frysa i så fall! Annars får de bli gummistövlarna jag lånade på bergbyrundan. Tur jag har hittat en crosstövel som passar i alla fall =) Får tån lite utrymme så märker jag inte så mycket av den. Gäller att inte stöta i den i något bara. Knät känns också bättre, mest på nätterna det gnolar. Jag får försöka följa Magnus råd att hålla fötterna på fotpinnarna!! Hojen är snart redo. Jag har fått hjälp idag att fixa den klart vilket jag är evigt tacksam för! Igår kväll var det packning av min utrustning. Så nu jäklar är det snart klart och full fokus på tävlingen! Givetvis laddar jag med Fairing redan nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar