måndag 22 november 2010

Det blev en lyckad dag i skogen i lördags med bland annat grillning, hejarrop och snöbollskrig. Jocke Ljunggren var i en klass för sig. Riktigt coolt när han passerade kärret där vi stod på fjärde sträckan på första varvet och folk pratar om vilken ståpäls de fick när han passerade, så även jag =) Grymt att se!

Igår blev det en lugn dag. Jag fick klart min hoj, så nu är den redo att luftas igen! Sen blev det ett storröj i garaget. Det var verkligen behövligt, nu kan jag röra mig runt hela hojen när jag mekar =)

Idag har jag varit en vända på Kraftkällan. Det blir inte så mycket tid på gymmet under säsongen, men nu har jag kommit igång igen. Det blev löpband och styrka mage och rygg. Fick ordentligt ont i knät när jag var på Kraftkällan i förra veckan och sprang, men idag gick det mycket bättre och jag slapp värken så det var himla skönt!

Sköt om er! Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar