onsdag 24 november 2010

Skruva Ikeakök

Man är nog inte riktigt klok! Eller rättare sagt jag... Trots att dem har varnat för att ge sig ut i trafiken om man nödvändigtvis inte måste sätter man sig i bilen och åker ut till Stoffe och Malin, vilket är fyra mil åt helt fel håll. Har man bestämt sig för nåt så blir det så, typiskt mig =) Medan brorsan har kaklat golvet i tvättstugan så har jag och Malin skruvat lådor och luckor i köket i deras nybyggda hus. Kommer bli superfint när det är klart!

Annars har dagen bjudit på det dagliga arbetet i butiken. Jag har bland annat pysslat med hemsidan www.dasilvaracing.se och lagt upp lite nya produkter. Jag har även hunnit med en tur till Kraftkällan, gött!

 Malin monterar med ett glatt leende

Jag & Malin samarbetar

Jag var bara tvungen att dela med mig av dessa fula tofflor...
Mormors gamla, fast det komiska är att mamma fick tofflorna nya! =)

Brorsan har precis kaklat klart tvättstugan

Natti natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar