måndag 29 november 2010

1:a advent

Igår slog kylan till ordentligt! Tur att jag köpte så varma kläder i lördags så jag slapp frysa =) Det blev en "umgås med vänner" dag igår som började med en lunch inne i Uppsala med två gamla klasskompisar. Riktigt kul att träffa dem igen efter allt för långt tid sen senast. Efter det bev det en tur till en kompis och hennes familj. Dem fick tillökning i veckan så det var jättemysigt att få komma dit och mysa lite med barnen.

 Mitt gudbarn Linnea

 Jag & Erik

Erik 4 dagar gammal

Även idag blev det till att umgås med vänner! Det gäller att passa på när tid finns =) Jag träffade en gammal hojpolare. Det var ett år sen sist så skärpning Jessica...

Idag har jag även hunnit med en tur till Kraftkällan! Skönt att röra på sig lite =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar