måndag 29 juni 2015

Parenduro Vendel

Det har gått en hel vecka sedan jag skrev senast. Förra veckan var det något inbokat varje dag, förutom jobb och träning såklart :) Jag var hos sjukgymnasten i onsdags och där har jag gjort framsteg. I fredags var jag och registreringsbesiktade en hoj på bilprovningen i Librobäck i Uppsala. Dem börjar bli vana att se mig där nu, så det går väldigt smidigt :) I lördags var jag upp till Vendel och körde singelklassen i parenduron som Mälardalens EK arrangerar varje år. Singelklassen körde två timmar innan vi blev avflaggade. Jag missade starten helt.. Gled av kicken på första trampen och fick "leta på" kicken igen innan jag kunde kicka på nytt. På gärdena var det snustorrt och hårt, men i skogen var det ordentligt halt och lerigt på sina håll. I början kände jag själv att jag inte hade någon flyt i åkningen, men det släppte allt mer. Efteråt hjälpte Peter mig att justera fjädringen lite och det tackar jag så mycket för! Idag har jag varit hos kiropraktor.se. Jag har känt ett tag att det har varit något vajsing i ryggen och det visade sig idag att jag hade rätt. Den rofyllda bilden är från i midsomras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar