torsdag 28 juli 2011

Farstukvist klar

Så när som i alla fall. Det saknas en plåtbit intill väggen men den fanns inte hemma på varken bauhaus eller byggmax så den får vänta ett litet tag. Annars ska allt vara klart nu, både altan och farstukvisten, så himla skönt! Så nu slipper jag tänka på det mer =) Men med hus dyker det alltid upp mer... =)

Har lekt elektriker idag med, så hela huset slockna... Vågar inte berätta min tabbe för då skulle alltid någon reta mig ;) Men när jag väl var klar satt en utelampa uppe som till och med lös! =)

Nu är hojen helt raceklar också! Bytt olja och fixat en strömbrytare till lyset och putsat lite. Ser så fram emot att få komma till Finland och köra!! =) Har även börjat putsa på den andra hojen som står i garaget, i morgon ska den bland annat tvättas och på med nya dekaler.

 Så här blev det! Fint va?! =)

Ja, jag vet...
Blommorna har fått lite för lite vatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar