onsdag 6 april 2011

Varmt!

Både idag och igår har vi gått prov. På eftermiddagen igår hann vi gå alla tre prov, men det var så himla varmt så det gick åt vätska. 26 grader i skuggan var det! ...och idag är det ännu varmare!! Men som tur var var vi lite förutseende så det blev en tidig morgon och ut och gå prov direkt. Så till lunch idag hade vi gått cross- och enduroprovet igen och då var det fortfarande behagligt att gå. Dessutom fläktade det lite mer idag. Strax ska jag ut och gå extremprovet igen, nu när det börjar bli lite svalare igen =)

Alla prov har sett fina ut, men extremprovet ser riktigt bökigt ut! Då menar jag riktigt bökigt... Inte för att jag inte tror att jag tar mig runt, men det lät till och  med på grabbarna att det inte skulle bli någon lek där precis. Jag sa till Ola att nu har dem inte varit snälla mot oss tjejer och till svar fick jag "inte mot grabbarna heller" =) En klubbkompis hemifrån sa att han aldrig skulle ge sig på att köra där =) Jag ska gå och memorera där noga! =) För hur det än är så kan man tjäna mycket tid också, likväl som förlora. På crossprovet fanns det en del stora hopp med "hål" emellan, på det första förstod jag inte ens hur grabbarna tänker när dem säger att dem ska hoppa över... Men dem kommer ju med en helt annan fart än en annan! Enduroprovet såg mer ut som ett crossprov tyckte jag. Där fanns det några utförshopp. Hälften på gräs och hälften i skog. I skogen fanns många stubbar som var svåra att se.

Myyysiga fötter! ;)
En del stubbar var utmärkta
på enduroprovet
På enduroprovet fanns fler utförshopp,
höga så det blir inga snälla landningar
Starten på enduroprovet
En bild säger mer än tusen ord!
Idag har Olat tvättat hojen...
...och bussen! Ordning på honom! =)
Nytvättad och fin buss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar