tisdag 5 april 2011

Portugal

Det kändes lite tomt att lämna Spanien och alla hemifrån igår när vi satte oss i bilen och drog vidare till Portugal. Vi hade en bilfärd på 110 mil framför oss. Som vanligt satt jag mest bredvid eller låg i fotsterställning och sov =) Blev nog inte mer än drygt 10 mil som jag körde, men jag erbjöd mig faktiskt flera gånger! Vi kom till hotellet på kvällen så då var det bara att hitta någonstans att äta och sen bums i säng. I början på resan över passaerade vi fantastiskt fina vyer över landskapet. Jag försökte få med det på bild men det är svårt att få en verklig bild.

Idag känns det ganska bra i kroppen efter racet i helgen. Armarna är fortfarande lite möra men annars känns det bra. Nu är det bara att ladda inför helgens tävlingar! Strax ska vi bege oss till tävlingsplatsen och se hur det ser ut. Vi hann aldrig svänga förbi där igår. Ha en bra dag allesammans! Här skiner solen för fullt, om ni vill veta... ;)
Här har vi en av alla fantastiska vyer

 
Här har vi en till

Här har vi gränsen mellan Portugal och Spanien.
Observera vår enormt rena framruta... =)

Här har vi äntligen kommit fram till hotellet!
Trött och öm i kroppen.

1 kommentar:

  1. Bra kört i helgen Jessica.Nu är det bara att ladda om så ska du se att det kommer gå fin fint i helgen med.

    Lycka till.
    MVH TORD

    SvaraRadera