måndag 11 maj 2015

VM Spanien dag 2

Åter en varm dag är till sitt slut! De snabba och slagiga transporterna gjorde sig väl påminda i mina underarmar igår.. :) Jag har även fått en och en annan blåsa i mina händer. Det brukar jag inte få så ofta, men värmen och distansen är nog bovarna till de. Enduroprovet gick betydligt bättre igår och över lag hade jag bättre tider än i lördags. Jag känner att jag kommer mer och mer in i det ju mer jag kör. På andra varvet på extremprovet fick jag plastband i bakhjulet. Det smälte och la sig vid bromsbeläggen så när jag sedan skulle bromsa i de kraftiga nedförsbackarna på skrå var det lite väl spännande. Efter en stund försvann det som tur va :) Även igår blev det en sjundeplats. Nästa helg kör vi i Portugal så nu är det bara att ladda om för ett nytt race!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar