tisdag 7 oktober 2014

Islandshäst

Tack snälla för alla fina hälsningar jag fick igår på min födelsedag :) Idag tog en väninna med mig på någonting som jag aldrig gjort förut, att rida islandshäst! Hon sa bara en tid vi skulle mötas och att jag skulle ha oömma kläder med mig. När vi rullar upp på en gård med hästhagar började jag misstänka att vi skulle rida... Väl framme och när vi kliver in i ridhuset står två islandshästar där och väntar på oss :) Jag nöjde mig bra med att gå runt runt där inne. Det var lagom takt för en ovan som mig. Jag har ryslig respekt för hästar, men dessa två var riktigt mysiga och kelgoa. Men lugna nu, ni behöver inte vara oroliga att det är det här jag tänker fortsätta med i framtiden! ;) Jag tycker bara det är kul att testa på saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar