onsdag 5 mars 2014

SINISALO

Det blev en riktigt dryg helg för min del =( Magen har levt sitt egna lilla liv och efter en total tömning av kroppen så har jag varit riktigt klen. Nu är jag med i matchen igen! Kroppen har så gott som återhämtat sig =) Jag tog på mig löparskorna igår kväll och luffsade runt lite för att se hur det var med orken. Det gick bra så nu är det bara köra på igen =) Jag kom precis från ett besök hos www.kiropraktor.se för att följa upp sedan i fredags. Justeringarna fick göras om igen, då magsjukan och soffliggandet inte var optimalt för ryggen. Dessutom får det på grund av magsjukan bli ett till besök i nästa vecka så det inte har hamnat tillbaka i fel läge igen. Lika så bra så allt är okej inför resan till Spanien! Idag fick jag mitt startnummer till VM. Jag kommer köra med startnummer 11 =) Perfekt, nu kan Gabriell på www.erdecal.se trycka nummerplåtsdekaler =)

I veckan fick jag mina åkkläder =))) Två stora paket från Sinisalo, www.sinisalo.com! Kul att vara tillbaka och köra med sinisalokläder igen =) Det som saknas nu är mina åktröjor som ska tryckas först innan dem hamnar i mina händer =) Bitarna börjar falla på plats, sakta men säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar