torsdag 31 januari 2013

Östra by Night Torstuna

Det såg inte så ljust ut för en fin tävling under dagen igår. På förmiddagen regnade det ganska ordentligt och det var blött på vägarna. Men så fel man kan tro!! Det blev ett kalasfint race igår! Fin bana och inte alls så blött som jag kanske trodde innan att det skulle vara. En vurpa blev det i snön på första varvet, ganska så i början. Jag hade en fin fight efter min vurpa. Vi var snabba på olika delar av banan. Dessvärre vet jag inte vem det var så jag har ingen koll på hur det gick i slutändan. Tyvärr var jag ensam startande tjej denna tävling, men det blev en sjätteplats för min del i motion. Per-Allan var med mig så det är han som har tagit bilderna nedan.

Innan start

På startlinjen

På förmiddagen tvättade jag hojen och bussen inför racet i helgen! Tack Anders och kompani för lån av tvätt =) Bussen kändes väl lite onödig att tvätta med tanke på det fina tövädret som är utanför, men den var så himla skitig så jag passade på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar