fredag 23 december 2011

GOD JUL!!!

Det är inte mycket till julstämning som har infunnit sig hos mig, men i morgon sägs det att det är julafton... ;) Shit vad tider går fort! Jag som hade tänkt mig en lugn höst efter GGN, men det har varit full rulle med allt möjligt. Mycket jobb har det givetvis blivit med ombyggnationen, men mycket annat också. Redan om två veckor drar säsongen igång igen! Det ser dock lite mörkt ut med vädret, men förhoppningsvis står vi startklara om två helger =) Premiären ska gå ute på Rörken den 7 januari.

Ikväll blir det traditionsenligt uppesittarkväll med Bingolotto. Knäcken och kolan gjorde jag och Ullis igår kväll och skinkan är klar. För min del hoppar jag över någon gran inne i stugan, jag kommer ändå inte vara hemma och hinna se den så mycket =)

Hoppas nu att ni alla får en riktigt GOD JUL!!! Och att ni har varit snälla så ni får några julklappar ;) Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar