onsdag 24 augusti 2011

Onsdag

Det har varit lugnt med hojåkning i veckan och kommer nog att fortsätta så. Det har varit väldigt hektiskt ett tag med hojåkningen och jag känner att jag vill komma i kapp med lite annat också. Det har blivit ett par cykelpass istället och på förmiddagen idag hann jag ut en tur med kajaken tillsammans med chefen. Vädret var med oss och det var lugnt i vattnet. Som tur var höll vi oss båda i kajakerna för det var alldeles grönt i vattnet! =)

Hojen är i alla fall redo nu för ett pass, har inte riktigt bestämt mig än hur helgen ser ut... Det är lag SM i Hallsberg med damklass. Sist när jag kollade var det inga andra damlag anmälda och då känns det lite tråkigt att åka dit. Annars hade jag och Jessica Malcolmsson tänkt köra de. Känns skönt att inte ha hela helgen planerad, händer inte så ofta :) På söndag åker vi nog och kollar på SM i motocross i Västerås i alla fall. Det värsta med de är att jag blir så jäkla åksugen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar