lördag 12 mars 2011

25 års kalas

Nu är man hemma igen efter en lång dag både kors och tvärs. Det blev en promenad denna förmiddag också. Efter jobbet har jag flängt och försökt få tag i lila bakgrundsplast till VM-deltävlingarna. Damklassen ska tydligen ha mörklila vilket inte är det lättaste att få tag i tydligen... Någon som har förslag vart jag ska leta? Får vända mig till någon som trycker dekaler annars. Kvällen avslutades med 25 års kalas i Enköping. Smörgåstårta, bullar, kakor, gräddtårta, godis... Ja jag överlevde! =) Kunde inte låta bli att snegla lite på Lets Dance samtidigt, alldeles för nyfiken för att missa vem som åkte ut... Nu är det kudden som väntar! Natti natti!

Hanna, Emil, jag och Jonas

Nu har visst den där Jessica varit i farten igen.. ;)

Ser fint ut i alla fall!
Men promenadturen bjöd mest på blåst, idag också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar