måndag 23 november 2015

Nytt nagellack

Jag fortsätter med mitt pysslande hemma :) Det har röjts både här och där. I helgen fick jag till och med den galanta färgen mörkblå på ena nageln.. ;) Skönt att komma ifatt lite med sådant som bara blivit liggandes när man har varit i full gång. Jag var på massage i förra veckan. Hon har hjälpt mig enda sedan jag kraschade axeln, och det är ju ett tag sedan nu. Jag har en muskel/sena, på sidan under armhålan, som krampar ordentligt mest hela tiden. Hon tycker att det är märkligt att den inte ger med sig fastän jag har tagit det lugnt nu ett tag och inte åkt någon hoj sedan GGN. Hon får det ju att släppa när jag är där, men det går inte lång stund förrän det är tillbaka igen. Då går jag ändå regelbundet hos henne, så hon får massera upp de. Dax att kolla upp det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar