söndag 26 juli 2015

Dax att skriva nåt ;)

...så här har ni en bild på en groda... :) Skämt å sido, har fått "klagomål" från flera håll att det var länge sen jag skrev något på bloggen, så det är väl dax nu då :) Det har gått framåt med stora steg när det gäller axeln! Riktigt skönt. Den gnolande värken som var hemsk i början ger med sig allt mer och mer. Nu kan jag ta en promenad med hunden utan problem längre. Jag har varit ute och cyklat lite grann och det går också bra :) Så himla skönt att man kan träna på något vis! Jag får fortfarande väldigt ont när det rycker till i axeln eller när jag spänner mig oväntat som till exempel om någon skrämmer mig, men dessa tillfällen blir allt mer sällan. Lyfta tungt och ovanför axeln är också sånt jag får undvika på grund av smärta. Men som sagt, i det stora hela blir det bättre och bättre för var dag som går :) Tillbaka till grodan på bilden, så har jag och min hund Tyson stött på huuuur många "minigrodor" som helst på våra promenader. På ett ställe som vi brukar passera bokstavligen kryllar det av dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar