torsdag 7 maj 2015

Testbanan

Idag började jag dagen med att gå extremprovet. Där var det aktivitet på funktionärerna efter att förarna hotat om att inte köra om dem inte rensar banorna (extremens höga gräs och endurons buskage). För min del har så många förare passerat när jag kommer så gräset skulle ha varit bortkört i vilket fall. Efter åkte vi till enduroprovet och där höll dem på för fullt med röjsågar. Det blev en helt annan bana! På eftermiddagen körde jag en sväng på testbanan. Riktigt jäkla dammhalt :) Och så det dammade! Till en början kändes det stelt men det släppte ganska fort. När jag kände mig nöjd där fixade vi i ordning hojen så allt är klart. Mitt i det sista plocket kom Ullis och Anders och gled in i depån!! Härligt att ha dem till hjälp här nere! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar