söndag 21 december 2014

Underbar helg!! :)

Vilket lyckorus jag har i kroppen nu! I torsdags fick jag hjälp att hämta en hoj i Stockholm. Givetvis en Kawasaki hos Kawasaki :) I fredags var jag borta hela dagen, så då hann jag inte testköra någonting. Igår vart det lite fix med hojen innan jag kunde bege mig ut på premiärturen! Helt fantastiskt :) Det blev bara en kort liten stund innan det blev mörkt. Då var jag bara tvungen att testa löpbandet också.. I max uppförsbacke i fem minuter (det var så jag fick börja när skadan var skedd, innan operationen). Knät har blivit så pass mycket bättre sedan det vart lite lugnare efter flytten på jobbet. Sjukgymnasten har ju väntat på att jag ska få benet i sträck innan jag får börja jogga. Sträcket har ju också blivit väldigt mycket bättre, så nu var jag tvungen att testa om det fungerade eller om det gjorde för ont. Det gick bra! :) Dagen avslutades med ett trevligt besök av Annelie och sedan ett restaurangbesök. En mycket bra dag, så idag tog jag vid där dagen slutade igår :) Jag lastade bussen och drog iväg till ett endurospår. Ett lättare sådant. Jag rullade på lite försiktigt och ökade farten succesivt. Det kändes helt okej. Det värsta var när jag skulle kicka igång hojen. Den snärtiga rörelsen är inte helt optimal. Det är ju det högra benet som är opererat. Det kommer ta tid innan jag är tillbaka i samma form som jag var i innan olyckan, men nu är jag på G!!! Mer hojsugen än någonsin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar