fredag 26 december 2014

Strålande dag :)

Vilka härliga vinterdagar vi har nu! Lite kyligt att köra hoj, men det går med rätt kläder :) Jag började dagen med ett pass i skogen. Idag tog jag vid där gårdagen slutade. Det vill säga att jag på en gång rullade fram med flyt och bände inte så mycket. Jättehärligt :) Knät mår bra och har inte blivit mer svullet efteråt. Jag tog hjälp med det samma att kicka igång hojen, det spar mycket på knäts krafter. Det känns i övriga kroppen nu, träningsvärk.. :) Och riktigt sömnig :) Det tar på krafterna att komma igång igen, när man har varit ifrån det under så lång tid.. Mot kvällningen fick det bli en något lugnare aktivitet. Jag fick ett 1000-bitars pussel i julklapp som jag har roat mig med en stund. Jag fick även ett presentkort på att rida islandshäst en heldag. Det ska bli mysigt när det blir av :) Fast ni kan vara lugna, jag har inga planer på att byta sport.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar