onsdag 3 december 2014

Smiebackens Svets, Allehanda Glas, Kraftkällan

Jag fortsätter mina fullspäckade dagar :) Först av allt började jag hos sjukgymnasten tidigt i morse. Fick ett par nya svårare övningar :) Fick även lägga på mer vikt på en annan övning. Det betyder att det går framåt! :) Givetvis har jag jobbat idag. Hela dagen har jag varit i Märsta och gipsat. Har sedan hunnit med några besök :) Jag har varit hos Allehanda Glas i Uppsala (www.allehandaglas.se). Det är dem som har satt i rutorna snabbt och smidigt i skjutdörren! Jag har även varit på Kraftkällan (www.kraftkallan.com). Det är där jag kör all min rehabträning :) Nu ikväll har jag varit hos Smiebackens Svets (www.smiebacken.com). En sponsor som har varit med och stöttat under alla mina år som jag har satsat :) Nu är det sängen som kallar, så jag orkar med en ny heldag på bygget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar