tisdag 23 december 2014

Klätt julgranen

Trots att jag har varit ledig idag har det funnits att göra hela tiden. Jag började med ett pass på Kraftkällan i Gränby Centrum. När jag kom dit var det kaos med bilar, men jag hittade en plats. När jag ändå var där gick jag förbi Apoteket och köpte sårspray. Tyson skar upp tassen när vi var ute igår kväll. Jag märkte ingenting förrän vi kom in och hela golvet var blodigt. Det var bara att tvätta rent och linda in tassen. Han har inte ont och springer runt så det är ingen fara, men det blöder mycket. Hemma igen från Gränby käkade jag lite och tog en liten repa på hojen :) Sååå härligt!! Med lycka i kroppen klädde jag sedan in granen och slog in de sista julklapparna :) Visst är granen fin? Det måste vara den näst perfektaste granen ;) Nu sitter vi hemma hos mor och far och bara jäser! Väntar in morgondagen och få se brorsans barn öppna julklappar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar