lördag 13 december 2014

Borrsvängen

Nu är det rörigt på jobbet :) Idag flyttades de sista produkterna till Märsta. I och med det har även de sista hyllorna monteras ner i Solna och körts över till Märsta. Jag har monterat upp hyllor och plockat in varor både igår och idag. Idag blev det en lång dag! Igår blev den ganska kort för jag hade en tid både hos massören och hos kiropraktorn. På massagen hittade hon många ömma punkter runt knät och i rumpan. Knät var ordentligt överansträngt :( Inte konstigt att jag har haft ont! Svårt att ta det lugnt och lyssna på kroppen när det är så mycket att göra på jobbet... I morgon är det full dag med uppackning på hyllor som gäller. Jag går och bär på saker hela dagarna. Sitter ner gör vi när vi äter lunch en snabbis. Efter massagetiden blev det ett besök hos www.kiropraktor.se för en koll på ryggraden/svanskotan. Han knäckte till på samma ställe igen, men den här gången gick det lite lättare att lossa på det. Ett besök till blir det i nästa vecka och då hoppas jag att det har släppt helt :) Igår kväll åkte jag till Borrsvängen och hälsade på :) Nu är det bara ladda batterierna inför morgondagen.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar