torsdag 23 oktober 2014

Vila...

Det har känts förhållandevis riktigt bra i knät några dagar. Till och med så jag har fått kommentaren "du går ju så gått som obehindrat nu". Fast idag kom ett bakslag :( Haft värk och varit väldigt stel. Jag hade tid hos sjukgymnasten på eftermiddagen. Han såg att knät var mer svullet igen. Jag cyklade nästan tre mil igår kväll så han sa att knät hade blivit för ansträngt. Det är ingen fara om man stelnar till efter träning, men det ska inte sitta i till dagen efter. Han sa åt mig tre gånger att jag skulle vila i morgon. Han såg nog på mig efter första gången han sa det att det inte riktigt var min plan, så han sa det ett par gånger till, varav sista gången precis när vi var klara och han skulle gå.. Det gällde även cykling sa han.. ;) Kändes det inte bra på lördag skulle jag vila då också... Drygt! Men jag vet att det är det enda rätta för att snabbast komma tillbaka i det läget som jag var i igår :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar