fredag 17 oktober 2014

Ljuvliga ord!

Vilken bra dag det har varit och det är egentligen bara några få ord som gjorde min dag! Jag har varit hos sjukgymnasten och han såg väldigt mycket positivare ut idag än någonsin tidigare. Det var inte mycket han behövde rycka in och justera i övningarna. Förut när inte lårmuskeln ville jobba använde jag typ alla andra muskler i kroppen när jag skulle göra övningarna. Kroppen var sned och vind och inte alls upprätt. Idag fick jag beröm efter varje övning och när vi var klara sa han "det ser fantastiskt mycket bättre ut"! Jag blev så glad :) Han kände på knät och det finns ett tydligt stopp, så nya korsbandet håller sin funktion. Från att han har varit orolig att behöva skicka tillbaka mig till läkaren, till att han ser ljust på detta, att han känner att det här kommer att bli bra! Jag är så himla lättad!! Orden "fantastiskt mycket bättre" har etsat in sig hos mig :) De sista två veckorna har jag känt att det har släppt en hel del. Jag har inte haft lika ont och har kunnat träna på hårdare, genast har det gett resultat :) Nu är det bara fortsätta nöta på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar