onsdag 22 oktober 2014

Kallt om fötterna

Jag blev aldrig riktigt nöjd med sadeln till cykeln som jag köpte för cirka en månad sen. När jag köpte den blev jag informerad om att det var bara att komma in och byta efter att jag testat ordentligt om det var så att jag inte var nöjd med den. Idag kände jag att det var dax. Givetvis kom jag ut därifrån med en dyrare variant... ;) Han förklarade att jag har en cykel med "aggressiv" ram, att man sitter framåtlutad. Val av sadel blir då känsligare som jag har fått erfara. Det var bara att åka hem och montera den direkt. På med träningskläderna och pannlampan :) Det blev ingen klockren fullträff på en gång, men nu har jag iaf en ny sadel som jag har alla vinklar kvar på att testa. Hoppas att det fungerar bättre med denna! Det märks att det närmar sig nollgradigt ute. Jag klädde på mig ordentligt, men blev ändå lite kall. Fötterna var riktigt nerkylda när jag kom tillbaka, trots att jag hade lite tjockare strumpor på mig och täta skor.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar